Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2017

Η συναστρία μου με τον Αλέκο Καχριμάνη


Γράφει ο Σπύρος Ριζόπουλος

Η πιθανότητα να έχουν δύο άνθρωποι γενέθλια την ίδια μέρα είναι 0,28%. Η πιθανότητα να διεκδικούν αυτοί οι δύο άνθρωποι το 2019 την Περιφέρεια Ηπείρου είναι μια στα –δεν ξέρω πόσα- εκατομμύρια. Ήταν συνεπώς μεγάλη η έκπληξή μου όταν ένας πολύ σοβαρός παράγοντας του Μετσόβου και φίλος, με πήρε τηλέφωνο χαριτολογώντας για να μου το επισημάνει.
Θεώρησα λοιπόν ότι η σημερινή συγκυρία είναι ιδανική για να απαντήσω ποιος είμαι εγώ και ποιος ο Αλέκος Καχριμάνης.
Βέβαια στα χρόνια που θα ακολουθήσουν και εφόσον ανακοινώσω επίσημα την υποψηφιότητά μου, θα πούμε πολλά. Ας ξεκινήσουμε με 10 απλά σημεία for now.
Ιδού λοιπόν:
  • Ο Αλέκος Καχριμάνης γίνεται σήμερα 61, εγώ κλείνω τα 50
  • Ο Αλέκος Καχριμάνης σπούδασε Μηχανολόγος Μηχανικός στο Μετσόβιο, εγώ Παιδαγωγικά, Πολιτικές Επιστήμες και έχω δύο μεταπτυχιακά στην Επικοινωνία και στις Διεθνείς Σχέσεις
  • Ο Αλέκος Καχριμάνης δεν έχει φύγει πέρα από τον άξονα Μετσόβου-Ιωαννίνων, εγώ έζησα 14 χρόνια στις ΗΠΑ εκ των οποίων εργάσθηκα 8 χρόνια στην Ουάσινγκτον στο αντικείμενό μου
  • Ο Αλέκος Καχριμάνης έχει υπηρετήσει 34 χρόνια στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, εγώ ούτε μία ημέρα. Δουλεύω 23 χρόνια στο αντικείμενό μου εκ των οποίων τα 16 ως επιχειρηματίας. Στα χρόνια αυτά έχω συνεργαστεί με παρατάξεις του δημοκρατικού τόξου και σε 10 υπουργεία ως σύμβουλος στρατηγικής
  • Ιδεολογικά πιστεύω στην ελεύθερη αγορά, την αριστεία, την καινοτομία και σε ένα κοινωνικό κράτος που δεν ζει παρασιτικά εις βάρος των πολιτών αλλά τους στηρίζει ουσιαστικά. Ο Αλέκος Καχριμάνης δεν ξέρω σε τι πιστεύει.
  • Εγώ υπογράφω τα κείμενά μου, Ο Αλέκος Καχριμάνης όχι
  • Ο Αλέκος Καχριμάνης πιστεύει στην πρωτόγονη παραγωγή με τη μορφή επιδοτήσεων και τη δημιουργία συστήματος πελατειακών σχέσεων, εγώ πιστεύω στην πρωτογενή ανάπτυξη σε πλαίσιο ανταγωνισμού με τις άλλες περιφέρειες και με ρόλο ίσου συνομιλητή με την κεντρική διοίκηση
  • Ο Αλέκος Καχριμάνης αντιλαμβάνεται τον ρόλο του Περιφερειάρχη ως ανώτατου δημοσίου υπαλλήλου, εγώ ως στρατηγού που χαράσσει και υλοποιεί με την ομάδα του συγκεκριμένες πολιτικές
  • Ο Αλέκος Καχριμάνης πιστεύει πως πρέπει να είναι ισόβιος άρχοντας, εγώ πιστεύω οτι στις δύο θητείες έχεις δεν έχεις ολοκληρώσει το έργο σου πας σπίτι σου. Γιατί ότι δεν έκανες σε 10 χρόνια δεν θα το κάνεις σε άλλα 5.
  • Ο Αλέκος Καχριμάνης πιστεύει πως πρέπει να μείνει κι άλλο, εγώ και οι συμπολίτες της Ηπείρου πιστεύουμε πως πρέπει να φύγει. Μάλιστα πιστεύω πως ακόμα και αν δεν είχα εκδηλώσει το ενδιαφέρον μου, η ίδια η κοινωνία και τα στελέχη της θα έβρισκε τον τρόπο να αγωνιστεί να εφεύρει σοβαρές υποψηφιότητες
Συνεπώς η ζωή θα δείξει αν στις 12 Σεπτεμβρίου του 2019 που εγώ θα είμαι 52 και ο Αλέκος Καχριμάνης 63, αν το νέο θα έχει διαδεχθεί το παλιό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: