Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Ζητούνται στοιχεία για παράνομη υιοθεσία στην Ήπειρο,τέλη δεκαετίας του '50.


Ανοικτή επιστολή της κας Στέλλας Κοροβίνη

Λογω του θανατου του Μητροκωστα Ευαγγελου στα Ιωαννινα παρακαλειται ο
κυριος Μαστορας Νικολαος να επικοινωνησει μαζι μου.Λεγομαι Στελλα

Κοροβινη ειμαι η κορη του Μητροκωστα Ευαγγελου και τα τηλεφωνα μου
ειναι 210-9333719 και 6977349329.Γνωριζω απο συγγενη του πατερα μου οτι
εχει καποιες πληροφοριεςγια τον παρανομα υιοθετημενο αδελφο μου γιο
του Μητροκωστα Ε. και της Ευθυμιου Ευαγγελιας απο Ανατολικη Κραψη
Ιωαννινων.Μετα τον θανατο του Ε.Μητροκωστα δεν υπαρχει λογος να
αποκρυπτει στοιχεια που γνωριζει.Επισης παρακαλειται οποιοςαλλος εχει
καποια πληροφορια να επικοινωνησει μαζι μου.Θα υπαρξει εχεμυθεια. Ο
αδελφος που αναζητω ειναι γεννημενος πιθανον το 1957 η 1958.Σας
ευχαριστω πολυ .

Σχόλιο ROMIANEWS
Αγαπητή Στέλλα. Πριν λίγα χρόνια που ξεκινήσαμε αυτή την αναζήτηση, πράγματι φθάσαμε στον κ. Νικόλαο Μάστορα κάτοικο Ρωμιάς Φιλιππιάδος.
Όπως σου είχα αναφέρει και τότε, ο μπάρμπα Νίκος μου είπε μετά από μία συζήτηση που είχα μαζί του τα εξής: " Δεν γνωρίζω και πολλά πράγματα, αλλά μου ζήτησε ο φίλος μου ο Βαγγέλης ο Μητροκώστας να μην αποκαλύψω τίποτε πριν το θάνατό του. Εγώ του έδωσα τον λόγο μου και δεν μπορώ να πώ ΤΩΡΑ περισσότερα."
Δυστυχώς ο Νίκο Μάστορας πριν δύο μήνες "έφυγε" λίγο ξαφνικά από την ζωή ,  και δεν γνωρίζω αν αποκάλυψε τα όσα γνώριζε. Θα παρακαλέσω ως Χριστόφορος Ευθυμίου ,αν κάποιος από τους γνωστούς του γνωρίζει κάτι, ας επικοινωνήσει με την κα Κοροβίνη. Εξάλλου η Στέλλα έχει βοηθήσει πάρα πολλά Ελληνόπουλα να ξανασμίξουν έπειτα από πολλά χρόνια που δεν γνώριζαν καν  ο ένας την ύπαρξη του άλλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: