Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Η σέξι Τουρκάλα από την Πάργα, Νεσχάν Μουλαζίμ

Φωτογραφίες του μοντέλου με τα πόδια - χιλιόμετρα
Το κορμί της είναι θανατηφόρο και οι φωτογραφίες της το αποδεικνύουν. Η Νεσχάν Μουλαζίμ είναι ένα πανέμορφο μοντέλο από την Τουρκία με πόδια - χιλιόμετρα που ζει και εργάζεται στην Ελλάδα. 


Μόλις στα 16 της χρόνια κατάφερε να κερδίσει τον τίτλο της Μις Τουρκία και από τότε έχει περπατήσει στις πασαρέλες φορώντας ρούχα διάσημων σχεδιαστών. 

Δείτε φωτογραφίες της...












Η... δικιά μας Τουρκάλα, από την Πάργα


«Αλάνι», «γλέντι», «ντέρτι», «γιαούρτι», «καβγάς», «χαμπάρια», «κέφι», «τσιμπούκι». Στις τουρκικές λέξεις που χρησιμοποιούμε καθημερινά, προσθέτουμε άλλη μία: Νεσχάν. Το μοντέλο που ήρθε στην Ελλάδα από τη γείτονα χώρα για διακοπές, η Νεσχάν Μουλαζίμ, και από τότε «ρίζωσε», μίλησε για όλα στο Freddo και τον Τάσο Μεργιάννη


Με τι ασχολείσαι αυτήν την περίοδο; 
«Κάνω λίγα και επιλεκτικά πράγματα στο modeling, γιατί εδώ και δύο χρόνια έχω αλλάξει επαγγελματική πορεία. Μαζί με την κολλητή μου, Τόνια Ανδρόνικου, έχουμε στήσει την εταιρεία ΤΑ-Concierge με έδρα τη Μύκονο. Αναλαμβάνουμε να βρούμε τα πάντα σε κάποιον που θα επισκεφτεί το νησί. Προσφέρουμε όλων των ειδών τις υπηρεσίες(αυτοκίνητο, σπίτι, shopping, νταντά για το παιδί, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, διοργάνωση γάμων) -εκτός από τις πονηρές!» 

Το 1995 βγήκες «Μις Τουρκία». Δεν ήσουν πολύ μικρή τότε; 
«Ήμουν ανήλικη -στην Τουρκία δεν υπάρχουν «Miss Young». Γι' αυτό τον λόγο έπρεπε να υπογράφουν οι γονείς μου για κάθε επίδειξη στην οποία πήγαινα μέχρι να ενηλικιωθώ. Αυτός ο τίτλος έφερε πολλές προτάσεις για δουλειά, μέχρι και στην Αμερική πήγα για 4 μήνες». 

Στην Ελλάδα πώς βρέθηκες; 
«Ήρθα για πρώτη φορά το 2000, σε μια κοινή επίδειξη μόδας του Τζεμίλ Ιπεκτσί και του Μιχάλη Ασλάνη που είχε σκοπό να προάγει την ελληνοτουρκική φιλία. Ήμασταν 10 Τουρκάλες και 10 Ελληνίδες μοντέλα, θυμάμαι. Ξαναήρθα το 2001 μαζί με μια φίλη μου, ουσιαστικά για διακοπές. Είχαμε βγάλει εισιτήρια για μια εβδομάδα και «κόλλησα» στην Ελλάδα. Έκανα τέσσερα χρόνια να επισκεφτώ τους δικούς μου στην Τουρκία και από τότε μένω εδώ». 


Σήμερα ποια θεωρείς πατρίδα σου;
«Δύσκολη ερώτηση. Γεννήθηκα στην Τουρκία, αλλά η καταγωγή μου είναι από την Ελλάδα. Ο πατέρας μου είναι από την Πάργα και η γιαγιά μου μια ζωή μιλούσε ελληνικά. Μια παροιμία λέει «πατρίδα είναι εκεί που βγάζεις το ψωμί σου». Νιώθω πάνω 50% Ελληνίδα. Δεν έχω σκοπό να γυρίσω στην Τουρκία, παρά μόνο στα γεράματά μου, όταν θα με έχει πιάσει νοσταλγία για τη γενέτειρά μου». 

Στην Ελλάδα βίωσες ποτέ ρατσισμό; Να σε βλέπουν «κάπως» επειδή είσαι από την Τουρκία;
«Αν εξαιρέσεις δύο περιστατικά, όχι. Το πρώτο έγινε την ημέρα της επίδειξης που σου είπα, όταν είχαν μαζευτεί έξω από το ξενοδοχείο 500 άτομα που έκαιγαν την τουρκική σημαία και το δεύτερο στο Κολωνάκι από οπαδούς του Παναθηναϊκού μια ημέρα μετά τον αγώνα με τη Φενέρμπαχτσε στην Τουρκία, όπου είχαν σημειωθεί επεισόδια». 

Εσύ τι ομάδα είσαι; 
«Υποστηρίζω όλες τις ομάδες. Ή μάλλον είμαι με τους νικητές». 

Τρελή ντρίμπλα έκανες! Στην Τουρκία τι ομάδα είσαι; 
«Στο ποδόσφαιρο Γαλατάσαραϊ και στο μπάσκετ Εφές Πίλσεν. Σου είπα, είμαι με τους νικητές.» 

Πες μου έναν αθλητή που θεωρείς sexy ;
«Τον Κόμπε Μπράιαντ. Δεν είναι ιδιαίτερα όμορφος, αλλά έχει στιλ». 

Πού είναι καλύτερα να μένει κάποιος; Στην Ελλάδα ή στην Τουρκία; 
«Και οι δύο χώρες είναι πολύ ωραίες, αλλά η Ελλάδα έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα. Τα νησιά της». 

Να δουλεύει; 
«Έτσι όπως είναι η κατάσταση στην Ελλάδα, είναι καλύτερα να δουλεύεις στην Τουρκία. Και οι Τούρκοι πέρασαν κρίση, αλλά την ξεπέρασαν με πολλή δουλειά. Η Τουρκία θεωρείται σήμερα η 9η πιο πλούσια χώρα παγκοσμίως, γιατί επένδυσε στον τουρισμό. Στην Τουρκία δεν υπάρχει ωράριο. Τα εμπορικά δεν κλείνουν ποτέ, ακόμα και οι τράπεζες και τα δημαρχεία μένουν ανοικτά έως τις 7 το απόγευμα.»


Πιο ωραίοι άνδρες ποιοι είναι; 
«Και οι Έλληνες και οι Τούρκοι είναι πολύ ωραίοι. Οι φίλες μου, πάντως, προτιμούν τους Τούρκους». 

Κάτι μου λέει πως κι εσύ τους προτιμάς... Είσαι με κάποιον αυτήν την περίοδο
«Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι πως είμαι καλά». 

Ο γάμος είναι στα σχέδιά σου; Ένα παιδί;
«Όταν έρθει η ώρα, θα γίνουν κι αυτά. Δεν είμαι από τις γυναίκες που έχουν κόλλημα με τον γάμο και ονειρεύονται νυφικά. Στην εκκλησία, πάντως πηγαίνω, αν και μουσουλμάνα. Ο Θεός είναι ένας, όπως και αν ονομάζεται». 

Σκέφτεσαι να γίνεις Χριστιανή ;
«Αν το νιώσω, θα το κάνω. Οι φίλοι μου συνήθως με πειράζουν. «Πότε θα σε βαφτίσουμε;», «Να γίνω νονός;». Όλο κάτι τέτοια μου λένε.».

Τι κοιτάς πρώτα σε έναν άνδρα; 
«Έπεσες σε περίπτωση. Τα παπούτσια του! Θέλω να είναι ωραία ντυμένος, καθαρός και περιποιημένος. Από εκεί και πέρα, επειδή η εξωτερική εμφάνιση δεν είναι το παν, πρέπει να φροντίζει να είναι όμορφος εσωτερικά. Να έχει πνεύμα και καλλιέργεια.»

Ποιο θεωρείς ότι είναι το δυνατό σου σημείο εμφανισιακά; 
«Πιστεύω ότι έχω σαρκώδη χείλη και είμαι αρκετά ψηλή -είμαι 1,83, με αποτέλεσμα να έχω ψηλά πόδια». 

Η πιο ωραία ατάκα που σου έχουν πει στον δρόμο
«Μου άρεσε όταν ένας Έλληνας που με αναγνώρισε κάποτε με αποκάλεσε «η δικιά μας Τουρκάλα». Είναι πολύ ωραίο να σε αισθάνονται δικό τους άνθρωπο». 

Οι γυναίκες παραπονιούνται ότι οι άνδρες σταμάτησαν να είναι κυνηγοί. Συμφωνείς; 
«Έτσι είναι, αφού οι γυναίκες έχουν χάσει τον ρόλο τους και κυνηγάνε αυτές. Βλέπω κάτι πιτσιρίκες να κάνουν τέρατα. Τι να κάνουν και οι άνδρες;» 

Εσύ δηλαδή δεν κάνεις το πρώτο βήμα αν σου αρέσει κάποιος; 
«Όχι, βέβαια. Είμαι Ανατολίτισσα σε τέτοια θέματα». 

Πού αλλού είσαι Ανατολίτισσα; 
«Στην κουζίνα μου. Όταν μαγειρεύω, δεν θέλω κανέναν στα πόδια μου. Από ελληνικά φαγητά, κάνω πολύ ωραίο παστίτσιο και από τουρκικά, σουτζουκάκια σμυρναίικα, που εμείς τα λέμε "κεφτεδάκια"». 

Τι σημαίνει «Νεσχάν» στα Τούρκικα; 
«Είναι πολύ σπάνιο όνομα στην Τουρκία και έχει δύο έννοιες. Η πρώτη είναι ένα λουλούδι που ζει στον βυθό και η δεύτερη σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει "ό,τι επιθυμείς στο μυαλό σου, το καταφέρνεις"». 

Το όνομά σου είναι σπάνιο. Εσύ;
«Δεν ξέρω αν είμαι "σπάνια". Θεωρώ, πάντως, ότι είμαι ανοικτή και επικοινωνιακή με τους ανθρώπους, γεγονός που μου έχει βγει σε κακό στο παρελθόν. Έχω πληγωθεί και από φίλες μου και από προσωπικές μου σχέσεις. Μόλις γνωρίζω κάποιον, τον εμπιστεύομαι και τον βάζω αμέσως στη ζωή μου και αυτό μερικές φορές αποδείχτηκε λάθος». 

(Οι φωτογραφίες είναι από το προσωπικό αρχείο της Νεσχάν)

Δεν υπάρχουν σχόλια: