Αυτό που συμβαίνει με τον Μιχάλη Χρυσοχοίδη στο υπουργείο Δημοσίων Εργων είχε να συμβεί στην Ελλάδα από την εποχή του Κωνσταντίνου Καραμανλή, του ιδρυτή της Νέας Δημοκρατίας, όταν διατηρούσε το αντίστοιχο υπουργικό χαρτοφυλάκιο.


Ολη η Δυτική Ελλάδα είναι ένα απέραντο εργοτάξιο με εκατοντάδες εργαζόμενους. Οι οποίοι, ω του θαύματος, και εργάζονται και πληρώνονται!


Ο Μιχάλης κατάφερε να βάλει όλες τις φαμίλιες των κατασκευών να δουλεύουν για πάρτη του: VINCI CONCESSIONS S.A.S. (Η πιο μεγάλη κατασκευαστική στην Ευρώπη), HOCHTIEF PPP SOLUTIONS GmbH, J&P-ΑΒΑΞ Α.Ε., ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.

Η ευρωπαική αφρόκρεμα των κατασκευών και της διαπλοκής στα δημόσια έργα οργώνει στην κυριολεξία την Δυτική Ελλάδα. Οποιος κάνει την διαδρομή Αθήνα-Ιωάννινα θα το διαπιστώσει.

Για πρώτη φορά μετά από χρόνια είδαμε πραγματικά έργα και όχι μακέτα.

Αν σ΄ αυτό προσθέσεις και την πολύ σωστή πρόσφατη προσέγγιση του Μιχάλη Χρυσοχοίδη για τους κηφήνες συγγενείς και φίλους που διόρισαν οι πολιτικοί μας και οι οποίοι πρέπει να πάρουν πόδι από το Δημόσιο, μπορούμε να πούμε ότι ο Χρυσοχοίδης κερδίζει ένα ακόμη μεγάλο στοίχημα μετά την θητεία του στο υπουργείο Δημόσιας Τάξης, εδώ όπου με την βοήθεια του Φώτη Παπαγεωργίου, του Στέλιου Σύρου και του Ιωάννη Διώτη πιστώθηκε την επιτυχία της εξάρθρωσης της 17 Νοέμβρη.

Και όπως όλα δείχνουν από το ΠΑΣΟΚ θα προέρχονται οι επόμενοι πολλοί πρωθυπουργοί της χώρας!


Ο Αυτοκινητόδρομος 8 (Α8) ή Ολυμπία οδός είναι ένας υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομος στην Πελοπόννησο και την Αττική. Θα ξεκινάει από την Ελευσίνα και θα καταλήγει στο Ρίο της Πάτρας, θα όπου ενώνεται με τον Αυτοκινητόδρομο 5. Θα αποτελεί τμήμα της Ε94 από τα διόδια της Μάνδρας μέχρι τον κόμβο Τρίπολης και από εκεί μέχρι τη σύνδεσή της με τον Α5 θα αποτελεί τμήμα της Ε65. Πρόκειται για αναβάθμιση της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών-Πατρών (8α).

Η Ιονία Οδός (Αυτοκινητόδρομος 5, Α5) είναι ένας σχεδιασμένος και υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα με μήκος 196 km. Θα ξεκινάει από την Πάτρα, κοντά στο Ρίο Αχαΐας, θα διέρχεται από Μεσολόγγι, Αγρίνιο, Αμφιλοχία, Άρτα και θα καταλήγει στα Ιωάννινα όπου θα συνδέεται με την Εγνατία. Είναι τμήμα της Ευρωπαϊκής Οδού 55 (Ε55) από το Αντίρριο μέχρι και τον Α/Κ Αμβρακίας, ενώ από εκεί έως τη σύνδεσή του με την Εγνατία οδό αποτελεί την Ευρωπαϊκή οδό 951 (Ε951).