Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Η ηθική και οικονομική εκτέλεση της λίστας Λαγκάρντ.



Aπό το αναγνώστη μας Σταμάτη Αγγέλου λάβαμε την παρακάτω επιστολή με θέμα την λίστα Λαγκάρντ και τις λίστες των φοροφυγάδων που καμία εξουσία δεν τους ακουμπά.

Αγαπητοί κύριοι,

Ζω πάρα πολύ δύσκολα, καθώς είμαι ελευθερος επαγγελματίας και από τη μία με κυνηγά η εφορία για έσοδα που δεν έχω εισπράξει και από την άλλη κυνηγάω να πληρωθώ από πελάτες που το πιθανότερο είναι πως θα μου βαρέσουν κανόνι. Κάποιοι εξ' αυτών και λίγο δημόσιο που μου χρωστά λεφτά από το 2008.
Εγώ λοιπόν πολύ σύντομα θα γίνω άλλη μία ανακοίνωση των ειδήσεων για σύλληψη για χρέη προς το δημόσιο (έσοδα που δεν έχω δει ποτέ!!)... όχι πολλά, αλλά αδυνατώ σιγουρα να τα πληρώσω. ούτε το σπίτι μου το αγοράζει κανείς, μέσα σε αυτή την κρίση για να τη γλυτώσω..
Αυτό που με εξοργίζει, αυτό που με τρελλαίνει, ειδικά αυτές τις ημέρες, είναι που η ανομία και η αδικία ζει και βασιλευει.
Εξηγούμαι: Ο κ. Βενιζέλος και ο κ. Παπακωνσταντίνου έπαιζαν δύο χρόνια με τις λίστες και τις παραλίστες. Φτάσαμε αυτές οι λίστες σήμερα να ξανασταλούν στη χώρα μας.
Ερώτημα: εγώ που για την οποιαδήποτε παράβαση ή αδυναμία μου αδυνατώ να πληρώσω το δημόσιο, τιμωρούμαι και μάλιστα εξευτελιστικά, αναλογικά αυτός που έχει την ευθύνη της χώρας και έχει "αδιαφορήσει" να συμβάλει στην πάταξη της φοροδιαφυγής και ενδεχομένως ευθύνεται με την απώλεια πολλών εκαταμμυρίων, που στη συνέχεια γίνονται τραγικές περικοπές από ομάδες αδυνάμων συμπολιτών μας... αυτός πως πρέπει να τιμωρηθεί;;;
Τιμωρία πρώτον για την πολιτική παραπλάνηση και δεύτερον για την αδιαφορία έναντι ενός έθνους που πλήττεται και βιάζεται

Το όλο θέμα φυσικά η ΝΔ και η ΔΗΜΑΡ το έκαναν γαργάρα, λόγω συγκυβέρνησης. Σε άλλη περίπτωση θα τον είχαν παραιτήσει από αρχηγό κόμματος το επόμενο πρωι.
Αυτός σήμερα παραμένει αρχηγός κόμματος, μέλος συγκυβέρνησης, κάνει συνέδρια να μεταλαμπαδεύσει τη τραγική του πολιτική φιγούρα και χαίρεται πλουσιοπάροχα τις γιορτές του, μέσα στη χλιδή μακριά από τις κυρώσεις και τις αγωνίες .. του λαού..
Εμείς χτυποκαρδούμε καθημερινά μήπως και έρθει η εφορία σπίτι μας.. και μας δείξει πόσο καλά εφαρμόζεται ο νόμος.. ο δικός τους νόμος..
θέλω να πω και αυτό. Κάπου διάβασα στα blogs πως κάποιος βουλευτής του πασοκ "τόλμησε" και έκανε κουβέντα για την ηθική εκτέλεση του πασοκ για τους χειρισμούς του Βενιζέλου σχετικά με τη λίστα Λαγκάρντ.
Θέλω να προσθέσω το εξής: πρώτον αν αυτό γίνει πολλαπλασιαστικά, θα φύγουν τέτοιοι πολιτικοί από την εξουσία και από τη χώρα.
Να επισημάνω στο βουλευτή του ΠΑΣΟΚ που "τόλμησε" και μίλησε πως αν για αυτούς είναι ηθική εκτέλεση, για εμάς η απώλεια εσόδων είναι οικονομική εκτέλεση.
Καλή Χρονιά εύχομαι για εσάς και τους αναγνώστες σας
Με εκτίμηση

Σταμάτης Αγγέλου
www.kourdistoportocali.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: