Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Ανοιχτή επιστολή του Θανάση Ντερέκα, υποψήφιου βουλευτή του ΠΑΣΟΚ στην Άρτα.



Αγαπητοί Φίλοι και Φίλες του Νομού Άρτας, 



 Το ενδιαφέρον μου και η αγάπη μου για το Νομό της Άρτας, για τον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα, είναι ο καθοριστικός παράγοντας που με οδήγησε να είμαι υποψήφιος Βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ στις επόμενες κρίσιμες εθνικές εκλογές.



          Στόχος μου στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που ζούμε, τα θέματα της κοινωνικής αλληλεγγύης και το δίκτυο προστασίας σ΄ όλους τους οικονομικά ασθενέστερους, στους απόμαχους, στους ανέργους, στις εργαζόμενες γυναίκες και στη νεολαία.


          Με πολλούς από εσάς γνωριζόμαστε πολλά χρόνια, μέσα από τους κοινούς μας αγώνες.

          Σας διαβεβαιώνω ότι με την ίδια συνέπεια θα αγωνιστώ και στο μέλλον τόσο για την καθημερινότητα των Αρτινών, όσο και για την αναπτυξιακή πορεία του τόπου μας.

          Η πείρα και η γνώση που απέκτησα όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι  με τα κοινά και οι δυνατότητες πρόσβασης που έχω σε κρίσιμα κέντρα αποφάσεων, θα αξιοποιηθούν για το συμφέρον των Αρτινών και της ανάπτυξης του Νομού μας.

          Είναι για μένα μεγάλη τιμή να είμαι η συνέχεια των μεγάλων και πετυχημένων Αρτινών πολιτικών που ανέδειξε η περιοχή μας. 

        

  Αγαπητοί φίλοι και φίλες,



          Στη μεγάλη κρίση που περνάει σήμερα η χώρα μας, αντιλαμβάνομαι το μερίδιο της κοινωνικής πολιτικής και προσωπικής ευθύνης που μου αναλογεί σαν συμβολή σε θετικές και προοδευτικές εξελίξεις στην περιοχή μας, την περιοχή που γεννήθηκα και μεγάλωσα.



          Φίλοι και φίλες, το ΠΑΣΟΚ έκανε και λάθη. Οι αστοχίες των τελευταίων χρόνων ας μη διαγράψουν απ΄ την μνήμη μας το τεράστιο έργο του παρελθόντος.

          Μέσα σ΄ αυτή τη γιορτή της Δημοκρατίας προς τις εκλογές, φιλοδοξώ να ξανασυναντηθώ με όλους τους παλιούς μου φίλους και συντρόφους της δεκαετίας 70-80-90 κι όχι μόνο, για την επανίδρυση του νέου πλειοψηφικού κοινωνικού ανανεωτικού και μεταρρυθμιστικού ρεύματος που είναι εγγυητής για την προοδευτική εξέλιξη στο Νομό μας.
          Να ξαναδώσουμε όραμα και ελπίδα στο μεγάλο αίτημα της κοινωνίας για ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ. Άλλωστε γι΄ αυτό παλεύαμε τόσα χρόνια. Το ίδιο σκοπεύω να κάνω και τώρα από άλλο μετερίζι.

                                                                           Φιλικά,

                                                             ΘΑΝΑΣΗΣ ΝΤΕΡΕΚΑΣ

                                               Υποψήφιος Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Άρτας

Για περισσότερες πληροφορίες στις παρακάτω  σελίδες.




Δεν υπάρχουν σχόλια: