Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Επιστολή του Κώστα Κωνή στους Ηπειρώτες της Αττικής για τις εκλογές του Νοέμβρη.

.Επιστολή του Κώστα Κωνή, Υποψήφιου Περιφερειακού Συμβούλου στον ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΤΟΜΕΑ της Περιφέρειας Αττικής με το ψηφοδέλτιο ''Αττική-ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΓΟΥΡΟΣ-Με έργο πάμε μπροστά'', στις Ηπειρώτισσες και Ηπειρώτες της Αττικής.



Αγαπητή Συμπατριώτισσα Ηπειρώτισσα.

Αγαπητέ Συμπατριώτη Ηπειρώτη.

Είμαι και εγώ γέννημα και θρέμμα της πολυβασανισμένης Ηπειρωτικής γης (Μυρσίνη Πρέβεζας).

Απευθύνομαι σε σένα και την οικογένειά σου, σε όλους τους αγαπητούς συμπατριώτες μου Ηπειρώτες, που ξεκινήσατε κάποτε, όπως κι εγώ, με το όνειρο και την ελπίδα μιας καλύτερης ζωής.

Κατοικώ στη Ριζούπολη, δίπλα στο γήπεδο του Απόλλωνα.

Και όλα αυτά τα χρόνια αγωνίσθηκα και αγωνίζομαι με όλες του τις δυνάμεις μέσω της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος (στην οποία εκλέγομαι από το 1986),αλλά και άλλες Ηπειρώτικες αποδημικές αδελφότητες, (καθόσον άρχισα να ασχολούμαι με το πολιτιστικό κίνημα της της πατρώας γης από το 1977, όταν πρωτοετής φοιτητής βρέθηκα στην Αθήνα), τόσο για την προβολή των στοιχείων του λαϊκού μας πολιτισμού, όσο και για την επίλυση προβλημάτων της Ηπείρου.Μάλιστα συμμετείχα ενεργά και δυναμικά, σε όλες τις μεγάλες διεκδικήσεις της Ηπειρωτικής αποδημίας των Αθηνών για ζητήματα που αφορούν την Ήπειρο και τον λαό μας.

Μέσω των αποδημικών μας οργανώσεων (Αδελφοτήτων και Ομοσπονδιών), γνώρισα την Αττική σπιθαμή προς σπιθαμή και σε όλη της την έκταση, οδοιπορώντας και ρωτώντας σχεδόν καθημερινά για τα πολλαπλά προβλήματα των αποδήμων Ηπειρωτών και παράλληλα ανησυχώντας για την τύχη τους.

Η αγάπη μου αυτή και η επιθυμία μου να προσφέρω τις δυνάμεις μου και τις γνώσεις μου στην υπηρεσία της περιφερειακής Αυτοδιοίκησης, με έκανε να θέσω υποψηφιότητα ως Περιφερειακός Σύμβουλος του ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ της Περιφέρειας Αττικής,που περιλαμβάνει τους Δήμους, Αθηναίων, Ν.Φιλαδέλφειας-Ν.Χαλκηδόνας, Γαλατσίου, Ζωγράφου, Καισαριανής, Βύρωνα, Δάφνης-Υμμητού και Ηλιούπολης, στις επικείμενες εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010 με το ψηφοδέλτιο του υποψήφιου Περιφερειάρχη ΓΙΑΝΝΗ ΣΓΟΥΡΟΥ, ''Αττική- ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΓΟΥΡΟΣ-με έργο πάμε μπροστά.

Πιστεύω πως όλοι μαζί μπορούμε, να καταλύσουμε διχαστικούς μύθους, να καταρρίψουμε διαχωριστικά τείχη και αδελφωμένοι να σπείρουμε το φως και την ελπίδα στα χώματα της γης που διαμένουμε.

Παράλληλα να προωθήσουμε ζητήματα σε επίπεδο Περιφέρειας, που απασχολούν ειδικά την Ηπειρωτική αποδημία,αλλά και γενικά, που άπτονται της πατρώας γης.

Γι' αυτό ζητάω από όλους σας τη βοήθεια και τη συμπαράστασή σας και σας βεβαιώνω ότι δεν θα διαψεύσω τις ελπίδες και τις προσδοκίες σας, το δε γραφείο μου έχει πάντοτε τις πόρτες του ανοιχτές σε όλους σας.

Με πατριωτικούς χαιρετισμούς.
Κώστας Κωνής
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: